Od 01.09.2015 r. zmiana operatora obsługi faktur elektronicznych wystawianych przez CEMEX
25 sierpnia, 2015
W związku z planowanym zakończeniem przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. („KIR”) działalności w zakresie archiwizacji i przetwarzania dokumentów papierowych i elektronicznych, w tym obsługi faktur elektronicznych, chcielibyśmy Państwa poinformować, iż dotychczasowy zakres świadczonej przez KIR obsługi faktur elektronicznych wystawianych przez CEMEX Polska Sp. z o.o. („CEMEX”), zostaje przeniesiony do uzgodnionego pomiędzy KIR i CEMEX nowego operatora, firmy Archivio Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Fleminga 2A, 03-176 Warszawa, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000157944, numer NIP 524-24-55-994, numer REGON 015460448.
Zmiana operatora na firmę Archivio nastąpi od 01.09.2015 r.
Dotychczasowy login i hasło dostępu, umożliwiające logowanie się do archiwum elektronicznego i dostępu do zdeponowanych faktur pozostają bez zmian, zmienia się natomiast adres serwisu internetowego na: www.earch-nx.archivio.pl Zmianie ulega nazwa usługi na „Invo24” (z dotychczasowej „Invooclip”) oraz adres e-mail, z którego będą przesyłane powiadomienia o udostępnieniu e-faktury na: invo24@archivio.pl
Jesteśmy przekonani, iż świadczone dotychczas usługi, pozostaną na wysokim poziomie, z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa danych. Dodatkowo firma Archivio zapowiedziała plany rozwojowe dla usługi „Invo24” i nowe funkcjonalności, a także wsparcie oraz rozwiązywanie wszelkich sugestii użytkowników systemu, odnośnie jego bieżącej obsługi, jak i indywidualnego wsparcia.
W razie pytań, informacji udziela Centrum Obsługi Klienta pod tel. nr: 800 700 077. Dodatkowo od dn. 01.09.15 r. naszych klientów będzie wspierać Biuro Obsługi Klienta Archivio Sp. z o.o. (ul. Annopol 4a, 03-236 Warszawa) tel. 22 814 54 07, e-mail: invo24bok@archivio.pl
Zmiana operatora na firmę Archivio nastąpi od 01.09.2015 r.
Dotychczasowy login i hasło dostępu, umożliwiające logowanie się do archiwum elektronicznego i dostępu do zdeponowanych faktur pozostają bez zmian, zmienia się natomiast adres serwisu internetowego na: www.earch-nx.archivio.pl Zmianie ulega nazwa usługi na „Invo24” (z dotychczasowej „Invooclip”) oraz adres e-mail, z którego będą przesyłane powiadomienia o udostępnieniu e-faktury na: invo24@archivio.pl
Jesteśmy przekonani, iż świadczone dotychczas usługi, pozostaną na wysokim poziomie, z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa danych. Dodatkowo firma Archivio zapowiedziała plany rozwojowe dla usługi „Invo24” i nowe funkcjonalności, a także wsparcie oraz rozwiązywanie wszelkich sugestii użytkowników systemu, odnośnie jego bieżącej obsługi, jak i indywidualnego wsparcia.
W razie pytań, informacji udziela Centrum Obsługi Klienta pod tel. nr: 800 700 077. Dodatkowo od dn. 01.09.15 r. naszych klientów będzie wspierać Biuro Obsługi Klienta Archivio Sp. z o.o. (ul. Annopol 4a, 03-236 Warszawa) tel. 22 814 54 07, e-mail: invo24bok@archivio.pl