e-cemex.pl - nowoczesny kontakt z klientami
19 czerwca, 2011
Nowy serwis internetowy dla klientów CEMEX Polska, jej partnerów biznesowych oraz osób interesujących się branżą budowlaną.
Serwis e-CEMEX to nowoczesna i intuicyjna w obsłudze internetowa platforma komunikacji biznesowej. W pierwszej odsłonie udostępnione zostały cztery moduły: eKlient, eFinanse, Blog i Forum. Dalsze etapy rozwoju e-CEMEX będą stanowić kontynuację wdrażania oczekiwanych przez klienta funkcjonalności, takich jak zarządzanie portfelem zamówień, a kolejne serwisy udolskonalą i pogłębią wzajemne relacje.
W module eKlient zalogowany użytkownik znajdzie profil i dane podstawowe firmy, warunki obsługi sprzedaży oraz dedykowane kanały i formy komunikacji. Moduł ten zapewnia również bieżącą komunikację z klientem oraz prawidłowy przepływ informacji. W jego zasobach każdy klient ma możliwość wprowadzenia i aktualizacji swoich danych, sprawdzenia miejsca dostawy i uzyskania bezpośredniego kontaktu z opiekunem ze strony CEMEX, odpowiedzialnym za realizację zamówień i obsługę sprzedaży.
eFinanse to także źródło danych finansowo-księgowych. Korzystając z tego modułu, klient może przeglądać i weryfikować wystawione przez CEMEX faktury oraz zaksięgowane wpłaty, zyskując przy tym pewność, że transakcje zostały rozliczone. System umożliwia kompleksowe filtrowanie i sortowanie danych oraz ich zapisanie w formie pliku. Klient ma możliwość sprawdzenia salda na dany dzień oraz przyznanego limitu kredytu kupieckiego i jego wykorzystania. W tym module można się także zapoznać z warunkami handlowymi oferowanymi przez CEMEX Polska.
Użytkownicy e-CEMEX mają do dyspozycji również dwa interaktywne moduły: Forum i Blog. Blog to przestrzeń dla aktualnych informacji, wymiany wiedzy i doświadczeń. Na bieżąco publikowane są tam branżowe artykuły, wywiady i opinie – materiały, które klienci mogą przeczytać i skomentować. Forum to miejsce na prowadzenie dyskusji i wymianę opinii przez użytkowników e-CEMEX, w ramach określonych grup tematycznych poświęconych wybranym, najbardziej istotnym kwestiom branży budowlanej.
W module eKlient zalogowany użytkownik znajdzie profil i dane podstawowe firmy, warunki obsługi sprzedaży oraz dedykowane kanały i formy komunikacji. Moduł ten zapewnia również bieżącą komunikację z klientem oraz prawidłowy przepływ informacji. W jego zasobach każdy klient ma możliwość wprowadzenia i aktualizacji swoich danych, sprawdzenia miejsca dostawy i uzyskania bezpośredniego kontaktu z opiekunem ze strony CEMEX, odpowiedzialnym za realizację zamówień i obsługę sprzedaży.
eFinanse to także źródło danych finansowo-księgowych. Korzystając z tego modułu, klient może przeglądać i weryfikować wystawione przez CEMEX faktury oraz zaksięgowane wpłaty, zyskując przy tym pewność, że transakcje zostały rozliczone. System umożliwia kompleksowe filtrowanie i sortowanie danych oraz ich zapisanie w formie pliku. Klient ma możliwość sprawdzenia salda na dany dzień oraz przyznanego limitu kredytu kupieckiego i jego wykorzystania. W tym module można się także zapoznać z warunkami handlowymi oferowanymi przez CEMEX Polska.
Użytkownicy e-CEMEX mają do dyspozycji również dwa interaktywne moduły: Forum i Blog. Blog to przestrzeń dla aktualnych informacji, wymiany wiedzy i doświadczeń. Na bieżąco publikowane są tam branżowe artykuły, wywiady i opinie – materiały, które klienci mogą przeczytać i skomentować. Forum to miejsce na prowadzenie dyskusji i wymianę opinii przez użytkowników e-CEMEX, w ramach określonych grup tematycznych poświęconych wybranym, najbardziej istotnym kwestiom branży budowlanej.