Cemex zmienia swoją markę w ramach ciągłej ewolucji
Logotyp Cemex, zmieniony po raz pierwszy od ponad 30 lat, prezentuje świeższą, bliższą i bardziej dynamiczną tożsamość wizualną, zachowując jednocześnie kluczowe elementy dorobku firmy i jej 117-letniej historii. Odzwierciedla zmiany, które firma przeszła w ostatnich latach, aby znaleźć się w czołówce branży materiałów budowlanych, dążąc do przewodzenia przemianom w przemyśle w kierunku innowacji, cyfryzacji, a przede wszystkim zrównoważonego rozwoju.
"Jestem podekscytowany możliwością zaprezentowania odnowionego wizerunku naszej firmy", powiedział Fernando A. González, Prezes Zarządu Cemex. "Ale najbardziej cieszy mnie to, co stoi za tą zmianą: odnowione zobowiązanie pomocy naszym klientom w przesuwaniu granic zrównoważonego budownictwa poprzez innowacyjne rozwiązania."
Ciągła ewolucja Cemex jest widoczna w kilku głównych inicjatywach strategicznych, które firma podjęła w ciągu ostatnich kilku lat. Dzięki Cemex Go firma rozpoczęła erę digitalizacji budownictwa, wprowadzając na rynek pierwsze w historii kompleksowe rozwiązanie cyfrowe dla branży materiałów budowlanych m.in. w obszarze składania zamówień i ich śledzenia. Poprzez włączenie Rozwiązań Urbanizacyjnych do podstawowej działalności firmy, Cemex umocnił swoje działania we wspieraniu budowy zrównoważonych miast, w których społecznościom żyje się lepiej. W ramach tego podejścia działa Regenera, uruchomiona w tym roku marka Cemex, dostarczająca rozwiązania z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym, zajmująca się w szczególności zarządzaniem odpadami.
Poprzez wprowadzenie strategii klimatycznej Future in Action, mającej na celu działania na rzecz klimatu, Cemex zobowiązał się do przewodzenia w dekarbonizacji przemysłu materiałów budowlanych poprzez wyznaczenie najbardziej ambitnych celów na rok 2030 dla branży oraz do osiągnięcia zerowej emisji CO2 netto do roku 2050. Inicjatywa "Science-Based Targets" potwierdziła oba te cele. W ramach programu Future in Action, Cemex stworzył markę Vertua, zrównoważone portfolio produktów, które wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i innowacje. Odświeżona identyfikacja wizualna Cemex oznacza wyraźną i zdecydowaną transformację firmy.
Więcej informacji znajduje się na stronie Cemex: https://www.cemex.com/
O Cemex
Cemex to globalna firma z branży materiałów budowlanych, która troszczy się o lepszą przyszłość, dzięki zrównoważonym produktom i rozwiązaniom. Poprzez nieustanne innowacje oraz szeroko zakrojone prace badawcze i rozwojowe, firma dąży do osiągnięcia neutralności klimatycznej. Cemex to lider gospodarki o obiegu zamkniętym w sektorze budowlanym, a dzięki wdrażaniu nowych technologii, jest również pionierem w zakresie wykorzystania paliw alternatywnych i surowców wtórnych w procesach produkcyjnych. Cemex oferuje cement, beton towarowy, kruszywa oraz rozwiązania urbanizacyjne na rozwijających się rynkach całego świata, a międzynarodowy zespół świadczy na rzecz klientów wysokiej jakości usługi, wykorzystując technologie cyfrowe.
Więcej informacji na www.cemex.com
###
CEMEX nie przyjmuje na siebie obowiązku aktualizacji lub korekty informacji zawartych w niniejszym komunikacie prasowym. Niniejsza informacja prasowa zawiera stwierdzenia dotyczące przyszłości w rozumieniu amerykańskich federalnych przepisów dotyczących papierów wartościowych. Cemex zamierza objąć te stwierdzenia dotyczące przyszłości przepisami "bezpiecznej przystani" dla stwierdzeń dotyczących przyszłości, zawartymi w amerykańskim federalnym prawie papierów wartościowych. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości odzwierciedlają aktualne oczekiwania i przewidywania Cemex dotyczące przyszłych zdarzeń, oparte na wiedzy Cemex o obecnych faktach i okolicznościach oraz założeniach dotyczących przyszłych zdarzeń, a także aktualne plany Cemex oparte na takich faktach i okolicznościach. Stwierdzenia te wiążą się z ryzykiem i niepewnością, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się istotnie różnić od oczekiwań firmy Cemex. Treść niniejszego komunikatu prasowego ma charakter wyłącznie informacyjny i nie należy interpretować żadnych informacji ani innych materiałów jako porady prawnej, podatkowej, inwestycyjnej, finansowej lub innej.