CEMEX z godłem Konsumencki Lider Jakości 2014
12 sierpnia, 2014
Złote godło Konsumencki Lider Jakości 2014 w kategorii „Cement” otrzymała firma CEMEX Polska. O przyznaniu złotego znaku zdecydował przede wszystkim bardzo korzystny stosunek jakości do ceny produktów, ich trwałość i solidność oraz ogólna pozytywna opinia klientów.
W programie zastosowano badania kwestionariuszowe „face to face” oraz przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line. W wynikach ankiet zidentyfikowano dwa obszary tematyczne: stopień rozpoznawalności produktów i usług (wskaźnik świadomości marki) oraz poziom lojalności wobec producentów i usługodawców.
Nagrodzona Złotym Godłem firma CEMEX Polska oferuje szeroką gamę cementów najwyższej jakości, produkowanych w swoich cementowniach. Dysponuje doskonale wyposażonymi laboratoriami, które w połączeniu z bogatym doświadczeniem ich pracowników, pozwalają zapewnić klientom CEMEX profesjonalne usługi doradcze w zakresie optymalnego zastosowania produktów.
Konsumencki Lider Jakości 2014 to ogólnopolski program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, firm dostępnych na polskim rynku. W każdej kategorii przyznawane są złoty, srebrny i brązowy medal, które odzwierciedlają pozycję marki wobec konkurentów branżowych. Program organizuje Redakcja Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Prace związane z przygotowaniem i realizacją badań konsumenckich w ramach programu powierzone zostały Uniwersytetowi Jagiellońskiemu w Krakowie.
Nagrodzona Złotym Godłem firma CEMEX Polska oferuje szeroką gamę cementów najwyższej jakości, produkowanych w swoich cementowniach. Dysponuje doskonale wyposażonymi laboratoriami, które w połączeniu z bogatym doświadczeniem ich pracowników, pozwalają zapewnić klientom CEMEX profesjonalne usługi doradcze w zakresie optymalnego zastosowania produktów.
Konsumencki Lider Jakości 2014 to ogólnopolski program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, firm dostępnych na polskim rynku. W każdej kategorii przyznawane są złoty, srebrny i brązowy medal, które odzwierciedlają pozycję marki wobec konkurentów branżowych. Program organizuje Redakcja Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Prace związane z przygotowaniem i realizacją badań konsumenckich w ramach programu powierzone zostały Uniwersytetowi Jagiellońskiemu w Krakowie.