Badanie satysfakcji Klientów CEMEX
14 października, 2013
Każda firma produkcyjna chcąc poznać potrzeby swoich Kontrahentów prowadzi badania marketingowe wykorzystując do tego różne metody. Nasza firma od kilku lat prowadzi cykliczne badania satysfakcji i lojalności , które oparte są na ankietach telefonicznych. Wyniki ostatniego badania satysfakcji Klientów pokazały, że 95% ankietowanych uważa CEMEX za firmę godną polecenia.
Szczegółowa analiza wyników badań pomaga nam w podejmowaniu działań zbliżonych do oczekiwań naszych Klientów oraz na stałym wprowadzaniu rozwiązań, które mamy nadzieję czynią naszą współpracę jeszcze lepszą i bardziej wydajną.
Ostatnie badanie zostało przeprowadzone w lipcu tego roku na grupie stanowiącej ok. 23% Klientów aktywnie współpracujących z CEMEX. Tak liczna grupa respondentów pozwoliła nam na zrealizowanie badania, którego najważniejsze wyniki prezentujemy poniżej.
Cieszy nas niezmiernie, że bardzo wysoko oceniacie Państwo naszą działalność i jesteście zadowoleni ze współpracy z CEMEX, ponad 83% ankietowanych Klientów ocenia ten obszar bardzo pozytywnie. Wartym podkreślenia jest fakt, że blisko 95% respondentów uważają CEMEX za firmę godną polecenia. Wysoko zostały ocenione nasze Służby Sprzedaży, Doradztwo Techniczne, Centrum Obsługi Klienta oraz terminowość dostaw.
Wskazane rozstały obszary do poprawy naszych działań i są to dla nas bardzo cenne wskazówki do bliższej analizy tych zagadnień.
Dziękujemy za udział w ankiecie i czas jaki poświęciliście Państwo, aby podzielić się z nami swoimi obserwacjami. Wierzymy, że dzięki lepszemu poznaniu potrzeb i oczekiwań możemy osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty we wzajemnej współpracy.
Większą ilość informacji na temat badania satysfakcji znajdą Państwo w naszym serwisie e-CEMEX:
http://www.e-cemex.pl/forumShowThreadContent.php?id=6466
http://www.e-cemex.pl/newsShowNews.php?id_news=6180
Ostatnie badanie zostało przeprowadzone w lipcu tego roku na grupie stanowiącej ok. 23% Klientów aktywnie współpracujących z CEMEX. Tak liczna grupa respondentów pozwoliła nam na zrealizowanie badania, którego najważniejsze wyniki prezentujemy poniżej.
Cieszy nas niezmiernie, że bardzo wysoko oceniacie Państwo naszą działalność i jesteście zadowoleni ze współpracy z CEMEX, ponad 83% ankietowanych Klientów ocenia ten obszar bardzo pozytywnie. Wartym podkreślenia jest fakt, że blisko 95% respondentów uważają CEMEX za firmę godną polecenia. Wysoko zostały ocenione nasze Służby Sprzedaży, Doradztwo Techniczne, Centrum Obsługi Klienta oraz terminowość dostaw.
Wskazane rozstały obszary do poprawy naszych działań i są to dla nas bardzo cenne wskazówki do bliższej analizy tych zagadnień.
Dziękujemy za udział w ankiecie i czas jaki poświęciliście Państwo, aby podzielić się z nami swoimi obserwacjami. Wierzymy, że dzięki lepszemu poznaniu potrzeb i oczekiwań możemy osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty we wzajemnej współpracy.
Większą ilość informacji na temat badania satysfakcji znajdą Państwo w naszym serwisie e-CEMEX:
http://www.e-cemex.pl/forumShowThreadContent.php?id=6466
http://www.e-cemex.pl/newsShowNews.php?id_news=6180