Nasza reakcja na COVID-19
BHP naszym najważniejszym priorytetem
Globalna pandemia spowodowała, że świat stanął przed wieloma wyzwaniami.
Aktualnie, najważniejszym priorytetem CEMEX pozostaje zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów, dostawców i społeczności lokalnych. Z tego powodu wprowadziliśmy szereg rygorystycznych zasad w zakładach CEMEX na całym świecie, które są zgodne z zaleceniami władz oraz przyjęliśmy zasadę zachowania dystansu fizycznego, aby ograniczyć kontakty osobiste tam, gdzie to możliwe.
Jednocześnie dokładamy wszelkich starań, aby w jak największym stopniu zminimalizować trudności, jakie mogą pojawić się w naszym łańcuchu dostaw.
Wiadomość od Prezesa CEMEX na świecie
„Po pierwsze, mam nadzieję, że Państwo oraz Wasze rodziny, jesteście zdrowi i czujecie się dobrze.
Pandemia koronawirusa to zjawisko społeczne i ekonomiczne o wielkim znaczeniu, które dotyka nas wszystkich, zarówno w strefie zawodowej, jak i w prywatnej.
Jak już wielokrotnie mówiłem, nie ma nic ważniejszego, niż zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów, dostawców oraz społeczności lokalnych, w których pracujemy. Mocno wierzę, że aktualnie musimy w jeszcze większym stopniu przestrzegać naszych wartości i to jest obecnie podstawą działań pracowników CEMEX.
Zachęcamy naszych pracowników do przestrzegania zasady zachowania dystansu fizycznego oraz stosowania środków ochrony oraz higieny osobistej. Ponadto, pracownicy otrzymali wytyczne, aby w miarę możliwości wykonywali pracę zdalnie, w jak największym stopniu unikali podróżowania oraz rezygnowali z osobistych spotkań biznesowych.
Jesteśmy jeszcze bardziej zaangażowani w ochronę zdrowia i bezpieczeństwa. Podobnie angażujemy się z utrzymanie relacji i zaufania naszych klientów oraz dobrego sąsiedztwa ze społecznościami lokalnymi. W obecnej sytuacji nasze narzędzia cyfrowe, takie jak CEMEX Go, są skutecznym sposobem na kontynuowanie współpracy biznesowej, przy jednoczesnym przestrzeganiu najbardziej rygorystycznych praktyk służących ochronie zdrowia.
Nasze zakłady produkcyjne, zespoły sprzedaży i dostaw kontynuują pracę i będą działać tak długo, na ile pozwoli to zachować bezpieczeństwo i ochronić zdrowie lub na ile pozwoli na to sytuacja związana z regulacjami rządowymi. Nasze procesy związane z załadunkiem i dostawami zostały dostosowane w celu zminimalizowania ryzyka zarażenia, przy jednoczesnym dążeniu do utrzymania ciągłości łańcucha dostaw materiałów budowlanych. Nasze siły sprzedaży są dostępne za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu lub czatu. Nasze centra obsługi klienta są do Państwa dyspozycji, nawet jeśli nasi przedstawiciele pracują zdalnie.
Utrzymujemy również kontakt z naszymi społecznościami. Rozsądnie wykorzystujemy zasoby, którymi dysponujemy, aby pomóc naszym społecznościom przezwyciężyć trudności związane z kryzysem COVID-19.
Zaufany partner to taki, na którego można liczyć w najbardziej niepewnych czasach. Wszyscy w CEMEX ciężko pracujemy! Możesz na nas polegać.
Z poważaniem,
Fernando A. González
Jak możesz z nami współpracować?
Wdrożyliśmy ścisłe zasady mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa. Jednocześnie, dzięki nowoczesnym narzędziom cyfrowym, jesteśmy w stanie kontynuować współpracę z naszymi klientami.
Naszych stałych klientów, którzy współpracują z CEMEX za pośrednictwem CEMEX Go, zachęcamy do kontynuowania współpracy z wykorzystaniem tego narzędzia. CEMEX Go jest najbezpieczniejszym i najskuteczniejszym sposobem realizowania transakcji handlowych z CEMEX. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o CEMEX Go, odwiedź stronę: www.cemex.pl/go
Nasze Siły Sprzedaży i Centrum Obsługi Klienta również są do dyspozycji.
Zalecamy składanie zamówień i śledzenie ich realizacji za pośrednictwem CEMEX Go. W przypadku pytań, do dyspozycji w bezpośrednim kontakcie telefonicznym jest zawsze dedykowany Kierownik Sprzedaży.
Zachęcamy do regularnego odwiedzania tej podstrony, ponieważ będziemy ją aktualizować o bieżące, praktyczne informacje.
W CEMEX Go możliwe jest:
Zarządzanie zamówieniami:
Składanie zamówień na różnych urządzeniach
Zamawianie różnych produktów CEMEX
Modyfikowanie i anulowanie zamówień
Zarządzanie dostawami dzięki aplikacji CEMEX Go Track:
Zmiana wielkości dostawy
Śledzenie dostawy z zakładu CEMEX na twój projekt w czasie rzeczywistym
Zarządzanie dokumentami i fakturami:
Wyszukiwanie, filtrowanie i pobieranie faktur
Wyświetlanie potwierdzenia dostawy
Sprawdzanie statusu płatności
Jak dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów, pracowników i dostawców
Zgodnie z globalnymi, regionalnymi i lokalnymi zaleceniami władz, wdrożyliśmy ścisłe procedury we wszystkich zakładach CEMEX.
Obejmują one:
-
Edukację naszych pracowników na temat zasad zachowywania bezpiecznej odległości fizycznej
-
Ograniczenia dotyczące podróży w całej firmie
-
Specjalne procedury utrzymania czystości na naszych zakładach
-
Kampanie edukacyjne na temat środków higieny i ochrony osobistej
-
Kontrole dostępu w zakładach
-
Ustanowienie zasad dotyczących pracy zdalnej
-
Ścisłą kwarantannę pracowników będących w grupie ryzyka
Oficjalne informacje dotyczące środków higieny i ochrony osobistej znajdują się na stronie: https://www.who.int/
Jak wspieramy nasze społeczności
Będziemy nadal ściśle współpracować ze społecznościami lokalnymi, aby zrozumieć ich potrzeby - w szczególności tych grup, które są bardziej narażone na obecną sytuację.
W CEMEX na świecie jesteśmy zaangażowani w następujące działania:
- Wzmacnianie edukacji o praktykach zdrowotnych i higienicznych wśród społeczności lokalnych
- Stała komunikacja z liderami społeczności i organizacjami lokalnymi
- Ścisłe monitorowanie rozprzestrzeniania COVID-19 w celu zidentyfikowania potrzeb i wsparcia najbardziej narażonych grup
- Współpraca z lokalnymi partnerami
Skontaktuj się z nami
Rozumiemy, że dla wielu naszych partnerów, klientów i społeczności jest to niepewny czas i chcemy wesprzeć Was tam, gdzie jest to możliwe.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować lub masz pytania dotyczące produktów, usług lub dostaw, skontaktuj się z CEMEX poprzez formularz kontaktowy lub Centrum Obsługi Klienta.