Najczęściej zadawane pytania dotyczące CEMEX Go
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie przy użyciu listy najczęstszych zapytań zgłaszanych przez użytkowników CEMEX Go.
Czym jest CEMEX Go?
Jest to jedyna w swoim rodzaju, w pełni zintegrowana platforma cyfrowa stworzona z myślą o Klientach CEMEX Polska. CEMEX Go łączy doświadczenie jednego z największych producentów materiałów budowlanych z innowacjami cyfrowymi. Z CEMEX Go można korzystać na wielu rodzajach urządzeń. Platforma umożliwia składanie zamówień, śledzenie dostaw, zarządzanie fakturami. Szybka wymiana informacji z CEMEX pozwala Klientom na zwiększenie ich zaangażowania w sprawy swojej firmy. Dzięki CEMEX Go zyskujesz jeszcze większą kontrolę nad działalnością Twojej firmy. Przekłada się to na wzmocnienie jej wartości, co jest bardzo istotne dla interesariuszy firmy.
W jaki sposób CEMEX Go może mi pomóc?
CEMEX Go pomoże Ci zwiększyć wydajność: Korzystaj z platformy w każdej chwili i z każdego miejsca, niezależnie od tego, czy przeglądasz umowę lub fakturę, składasz zamówienie czy śledzisz dostawę. CEMEX Go zmniejsza obciążenie administracyjne, dzięki czemu możesz skoncentrować się na istotniejszych sprawach biznesowych. W kilka minut zrobisz to, co zazwyczaj zajmowało Ci kilka godzin.
Umożliwia podejmowanie lepszych decyzji biznesowych: CEMEX Go udostępnia w czasie rzeczywistym szczegółowe informacje potrzebne do podejmowania właściwych decyzji. Historia transakcji pozwala oszacowywać i dostosowywać Twoje przyszłe działania.
Daje większą kontrolę nad firmą: Dzięki CEMEX Go masz więcej możliwości. Zarządzaj bezpośrednio swoim kontem CEMEX, mając pełny wgląd i kontrolę.
Jakie są funkcjonalności CEMEX Go?
CEMEX Go zapewnia dostęp do następujących funkcjonalności:
Przygotowanie do zakupu:Sprawdź szczegóły umowy, w tym warunki handlowe, zarządzaj aktywnymi lokalizacjami i twórz nowe miejsca dostawy.
Złożenie zamówienia: Wybierz rodzaj i ilość produktów oraz potwierdź zamówienie.
Zarządzanie dostawą i realizacją zamówienia: Otrzymuj powiadomienia w czasie rzeczywistym o statusie Twojego zamówienia. Śledź dostawy na żywo z wykorzystaniem technologii GPS. Wnioskuj o wprowadzenie zmian w zamówieniach i otrzymuj elektroniczne potwierdzenia dostaw.
Przeglądanie transakcji: Przeglądaj faktury i powiązane dokumenty. Jeśli uznasz za konieczne - rejestruj i śledź niezgodności.
W przyszłości CEMEX Go będzie się nieustannie rozwijać, aby sprostać zmieniającym się potrzebom Klientów. Jeśli istnieje funkcjonalność, którą chciałbyś dodać do CEMEX Go, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta firmy CEMEX.
Czy są jakieś opłaty związane z CEMEX Go?
Nie. CEMEX Go to bezpłatna platforma dla wszystkich naszych Klientów.
Czy CEMEX Go jest aplikacją?
CEMEX Go to zintegrowana, internetowa platforma działająca na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Niektóre funkcjonalności CEMEX Go są także dostępne w formie aplikacji mobilnej, np. funkcja "śledzenia". Pozwoli Ci ona sprawdzić status oraz lokalizację dostaw w czasie rzeczywistym. Aby pobrać aplikację CEMEX Go - służącą do śledzenia dostawy, odwiedź sklep App Store lub Google Play i wyszukaj "CEMEX Go -Track".
Jakie wymagania techniczne muszę spełnić, aby korzystać z CEMEX Go?
W celu uzyskania dostępu do wersji internetowej CEMEX Go, możesz użyć przeglądarki Firefox, Chrome, Safari lub Microsoft Edge. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki. Natomiast rekomendujemy używanie przeglądarki Chrome.
Aplikacja mobilna z funkcją „śledzenia” dostaw jest dostępna dla systemu iOS i Android. Możesz ją pobrać w sklepie App Store i Google Play.
Czego potrzebuję, aby zacząć korzystać z CEMEX Go?
Wejdź na www.cemex.pl/go lub otwórz aplikację „CEMEX Go - Track”, by rozpocząć proces rejestracji.
Jaka jest moja nazwa użytkownika w CEMEX Go?
Twoją nazwą użytkownika w CEMEX Go jest adres e-mail użyty do rejestracji w CEMEX Go.
Jakie jest moje hasło w CEMEX Go?
To Ty ustalasz swoje hasło dostępu do CEMEX Go. Po zalogowaniu do CEMEX Go, możesz zmieniać hasło na profilu użytkownika. Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij w link "Nie pamiętasz hasła?" na stronie logowania do CEMEX Go (w aplikacji lub na stronie www.cemexgo.com) i postępuj zgodnie z instrukcją dotyczącą resetowania hasła. Pamiętaj, że twoje hasło powinno składać się z co najmniej ośmiu znaków, w tym z co najmniej jednej liczby lub symbolu.
Wciąż mam pytania – gdzie mogę uzyskać pomoc w założeniu konta?
Wszelkich informacji udziela Centrum Obsługi Klienta - telefonicznie: 800 700 077 lub mailowo: cok@e-cemex.pl






