Czynniki wpływające na dobrą i efektywną współpracę z Klientami
02 czerwca, 2015
Badanie poziomu satysfakcji Klientów jest ważnym programem prowadzonym przez CEMEX
CEMEX od zawsze stara się być bliżej swoich klientów, których zadowolenie i sukcesy są także sukcesami naszej firmy. Do każdego z naszych partnerów podchodzimy z osobna, tworząc ofertę odpowiednio przygotowaną do potrzeb każdego z nich. Indywidualne podejście do klienta jest tym co odróżnia CEMEX od innych konkurencyjnych firm na rynku. Zawsze staramy się słuchać i rozumieć potrzeby odbiorców oraz zapewniać im wartościowe rozwiązania, wykorzystując do tego wiedzę i doświadczenie naszych pracowników. We wszystkich działaniach firma CEMEX stale dąży do doskonałości dlatego cykliczne badania satysfakcji klientów są dla nas tak ważne. Dzięki nim czerpiemy wiedzę na temat poziomu zadowolenia naszych partnerów i jakości oferowanych przez CEMEX produktów i usług. Wiemy jakie aspekty naszej działalności powinniśmy udoskonalić, tak aby były one odpowiednio satysfakcjonujące dla naszych odbiorców.
W tym celu CEMEX dwa razy do roku przeprowadza cykliczne badania satysfakcji klientów w pionie handlowym cementu, które oparte są na ankietach telefonicznych. Średnie wyniki za cały 2014 są bardzo satysfakcjonujące. Aż 98% ankietowanych uważa, że CEMEX jest firmą godną polecenia. Co więcej klienci docenili również współpracę z Działem Doradztwa Technicznego, oddając 96% pozytywnych głosów. Bardzo wysoka deklaracja dalszej współpracy wiąże się z 94% zadowoleniem Klientów z terminowości dostaw oraz 92% dobrą oceną pracy Centrum Obsługi Klientów.
Cieszy nas fakt, że nasi partnerzy bardzo dobrze oceniają naszą działalność i są zadowoleni ze współpracy z CEMEX. Duża część respondentów zwróciła również uwagę na dobrze dopasowany asortyment produktów oferowanych przez CEMEX oraz podkreślili ich jakość.
Dzięki przeprowadzonym badaniom uzyskaliśmy również informację na temat miejsca, gdzie oczekiwana jest poprawa działań. Znajomość tych dziedzin jest dla nas szczególnie cenna, gdyż jest wskazówką do usprawnienia współpracy i jeszcze lepszego dostosowania naszej oferty do oczekiwań Klientów.
W tym celu CEMEX dwa razy do roku przeprowadza cykliczne badania satysfakcji klientów w pionie handlowym cementu, które oparte są na ankietach telefonicznych. Średnie wyniki za cały 2014 są bardzo satysfakcjonujące. Aż 98% ankietowanych uważa, że CEMEX jest firmą godną polecenia. Co więcej klienci docenili również współpracę z Działem Doradztwa Technicznego, oddając 96% pozytywnych głosów. Bardzo wysoka deklaracja dalszej współpracy wiąże się z 94% zadowoleniem Klientów z terminowości dostaw oraz 92% dobrą oceną pracy Centrum Obsługi Klientów.
Cieszy nas fakt, że nasi partnerzy bardzo dobrze oceniają naszą działalność i są zadowoleni ze współpracy z CEMEX. Duża część respondentów zwróciła również uwagę na dobrze dopasowany asortyment produktów oferowanych przez CEMEX oraz podkreślili ich jakość.
Dzięki przeprowadzonym badaniom uzyskaliśmy również informację na temat miejsca, gdzie oczekiwana jest poprawa działań. Znajomość tych dziedzin jest dla nas szczególnie cenna, gdyż jest wskazówką do usprawnienia współpracy i jeszcze lepszego dostosowania naszej oferty do oczekiwań Klientów.